Tietoa meistä

Yhdistyksemme on perustettu 19.11.1981 nimellä Merikarvian Kansallinen Eläkeläisseura ja sitä oli perustamassa 12 merikarvialaista. Alusta lähtien yhdistyksessä on vallinnut elämänmyönteinen tunnelma ja toiminta on enimmäkseen ohjelmallista ja aktiivista kohtaamista. Jäsenmäärä on lisääntynyt vähitellen ja yhdistyksen toiminta sen myötä monipuolistunut.

Vuonna 2014 yhdistyksen nimi muutettiin Merikarvian seniorit ry:ksi.

Me seniorit arvostamme elämänmyönteisyyttä, suoraselkäisyyttä, vastuunottamista itsestä ja muista, itsensä ja toisen arvostamista sekä perinteiden kunnioittamista. Voit liittyä joukkoomme ottamalla yhteyttä kehen tahansa jäseneemme tai Yhteystiedot-sivulla mainittuun toimitsijaamme.

Vuosina 2018-20 toimintamme teemana on Seniorit nettiajassa. Panostamme nyt aiempaa enemmän digiaikaan, sähköiseen viestintään ja myös sosiaaliseen mediaan.

Toimintamme tukemiseksi keräämme jäsenmaksua, joka vuonna 2024 on 23 euroa. Tähän maksuun sisältyy myös kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti Patina, jonka voit lukea myös klikkaamalla ylläolevaa lehden nimeä.

Tilinumeromme on FI98 5702 6520 0184 97.